Data e postimit: 2017-06-01 23:17:13
Lexime: 3708
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Autori: Elma Mexhuani
Shkolla: Musli Dumoshi
Klasa: Kl 5
Qyteti: Podujeve
E-mail: Elma@hotmail.com


Genjeshtrat e pambaruara

Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne shume here dhe u duket e drejte por nuk eshte, pra si thote nje fjale e urte me shume fjale te verteta e me pak fjale geshtrash. Disa njerezve dashuria per shoqet i duket veq se nje koshe plehrash por nuk eshte e vertet dashuria per shoqet ka nje kuptim shume me te gjere ja po ua tregoj Nese i humbet shoqet jeta do te duket e kote, kur te shkosh ne shkolle nuk do te kesh me ke te luash ti ndash hidherimet gabimet apo gezimet. Pra mua dhe shoqeve te mia na ndajne vetem genjshtrat. Pra mos genjeni asnjehere sepse ne te ardhmen nese genjeni do te mbusheni me ngaterresa dhe probleme.

Vepra te ngjashme
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Anja · Lloji: Poezi personale · Tema: ndjenja e harreses
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me degjon Nuk e di cfare duhet te bej Fjalet e mija te permiresoj A te fshihem A te dal ne drite? Pa me thuaj pak or mik Cfare duhet te bej Do e be...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise. Vellau eshte armiku me i madh. Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte. Ai qe s`punon,dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com